Mam w domu identyczny, tylko ładniejszy – CSW Zamek Ujazdowski rusza z nową kampanią

Mam w domu identyczny, tylko ładniejszy – CSW Zamek Ujazdowski rusza z nową kampanią
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski rozpoczęło swoją nową kampanię, w ramach której instytucja zaprasza wszystkich urodzonych krytyków do odwiedzenia galerii.
O autorze
1 min czytania 2019-08-01

Wielu z nas lubi krytykować, a Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to przecież miejsce stworzone dla urodzonych krytyków. W związku z tym warszawska galeria rozpoczęła kampanię, w ramach której zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, gdzie sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania.

Wykorzystując fakt, że wielu z nas lubi wcielać się w rolę krytyka, koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych i przykuwających uwagę hasłach, z którymi każdy z nas może się identyfikować.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacje reklamowe pojawią się prasie, internecie, a przede wszystkim na ulicach Warszawy – hasła będą zaczepiać nas na chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. W maju 2018 r. Muzeum Narodowe w Poznaniu stworzyło kampanię, którą docenili internauci.

PS2

Od 22 lipca br. na wszystkich stacjach II linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP a firmą Ströer.