SkyCash z responsywną stroną internetową

SkyCash, system płatności przez komórkę, uruchomił responsywną stronę internetową, z której można równie łatwo korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do sieci. Witryna przyciąga uwagę rozwiązaniem graficznym na bazie „parallax scrolling” i oferuje bardziej funkcjonalny serwis transakcyjny.
O autorze
1 min czytania 2013-09-25

Wystartowała nowa strona internetowa SkyCash – uniwersalnego systemu płatności przez komórkę. Jej architektura została zaprojektowana zgodnie z koncepcją RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu dostęp do wyszukiwanych treści jest równie prosty na laptopach, komputerach stacjonarnych, tabletach, jak i smartfonach. Bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta użytkownik, serwis płynnie dostosowuje się do wielkości i rozdzielczości wyświetlacza, zachowując nowoczesną, czytelną stylistykę.

Optymalizacja pod kątem Responsive Web Design to nie jedyny popularny trend w tworzeniu witryn internetowych, zastosowany w nowej odsłonie strony SkyCash. Gruntownej zmianie poddana została architektura informacji, w której wykorzystano technikę tzw. „parallax scrolling”. Dzięki temu elementy graficzne dynamicznie reagują na przewijanie ekranu, nadając przeglądanej stronie wrażenie głębi. Takie rozwiązanie pozwoliło zaprezentować usługi systemu w bardzo innowacyjny sposób, przy jednoczesnym zachowaniu prostej, intuicyjnej nawigacji. Odświeżeniu uległ również serwis transakcyjny SkyCash, odznaczający się teraz bardziej przejrzystym układem informacji i możliwością wygodnego edytowania danych konta.

– Nowa strona SkyCash zapewnia szybszy dostęp do informacji, bardzo atrakcyjny wygląd i pełnię funkcjonalności na każdym urządzeniu, z którego korzystają dziś internauci – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland S.A. – Zmiana witryny była też podyktowana rozwojem naszych usług, które chcemy prezentować w prosty i przystępny sposób. Modułowa struktura nowego serwisu w pełni nam na to pozwala – dodaje Mazurkiewicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing