Aplikacja „Moje Netto” to coś więcej niż intranet, czyli wewnętrzna sieć danej firmy, bowiem pracownicy będą mogli korzystać z platformy niezależnie od tego, czy są aktualnie w sklepie, biurze, czy poza nim.
W nowej aplikacji pracownicy sieci Netto znajdą wszystkie najnowsze i najważniejsze informacje w jednym miejscu. Ponadto, „Moje Netto” będzie też stanowiło swego rodzaju platformę do dzielenia się wiedzą oraz zdobywania nowych umiejętności, bowiem dostępne tam będą wewnętrzne gazetki, podręczniki, szkolenia czy nawet grafik pracy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W aplikacji „Moje Netto” pracownicy znajdą także specjalną kartę, która upoważnia ich do otrzymania zniżki na zakupy.
PS
W kwietniu br. Netto wprowadziło aplikację „Nie marnujemy żywności”. Platforma ta jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, nadających się do spożycia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
McDonald’s także dba o swoich pracowników – w ramach współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego sieć otwiera swój własny kierunek studiów – zarządzanie w sektorze QSR (quick service restaurants).