Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogłoszono jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą ury jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z UW.
O autorze
4 min czytania 2019-08-06

– Złote Spinacze to prawdziwe święto branży public relations. Z ogromną przyjemnością poprowadzę obrady jury. Chciałabym, aby przez wybór najlepszych projektów, tegoroczna edycja konkursu pokazała jak dużą wartość eksperci od PR wnoszą do rozwoju swoich organizacji – podkreśla przewodnicząca jury, Magdalena Brzezińska, senior corporate affairs manager w Grupie Żywiec.

W skład tegorocznego Jury konkursu wchodzi 79 osób – są to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniać będą projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii, przydzielone kategorie do grup jurorskich mogą ulec zmianie.

Projekty będą oceniane przez Jury zgodnie z pięcioma kryteriami: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja i efektywność. Nominowanych poznamy 9 października br., a zwycięzców podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 6 grudnia br. w Hotelu Hilton.

Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura. W skład grupy weszli:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Bogdan Biniszewski, prezes zarządu, Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
  • Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny publicrelations.pl
  • Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
  • Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications
  • Iwona Kubicz, prezes zarządu, Procontent Communication
  • Krzysztof Litwinek, managing director, Publicis Consultants
  • Łukasz Malczewski, partner zarządzający, d*fusion communication
  • Arkadiusz Mierzwa, corporate communications senior manager, Jeronimo Martins Polska
  • Eliza Misiecka, dyrektor, Genesis PR
  • Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit System
  • Monika Nowakowska, dyrektor departamentu public relations, obszar komunikacji korporacyjnej i marketingu, Santander Bank Polska
  • Jarosław Nyk, prezes, Vision Group
  • Anna Papka, doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę, rzecznik prasowy, Shell Polska
  • Tomasz Podolak, założyciel Grupy Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden
  • Magdalena Selwant-Różycka, corporate communication senior manager, Deloitte
  • Justyna Szafraniec, head of communication, Grupa Generali Polska
  • Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, EXACTO
  • Łukasz Wilczyński, prezes zarządu, Planet Partners
  • Radosław Żuk, prezes zarządu, Fundacja Banku Ochrony Środowiska

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli:

  • Maria Buszman, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Magdalena Dziak-Woyda, associate director, FleishmanHillard
  • Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Promotion
  • Aneta Jóźwicka, corporate relations director Europe Partner Markets and Poland Public Policy, Diageo
  • Bartłomiej Kędzierski, managing partner, Made in PR
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Mondelez International
  • Anna Knowska, dyrektor zarządzający, Komunikacja Plus
  • Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji, rzecznik prasowy, Samsung Polska
  • Małgorzata Mejer, manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej, Procter & Gamble
  • Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse
  • Michał Olbrychowski, head of Cohn&Wolfe
  • Dawid Piekarz, niezależny doradca
  • Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, TRACK TEC
  • Sebastian Stępak, general manager, MSL
  • Piotr Talarek, partner zarządzający, TBT i Wspólnicy
  • Hanna Waśko, CEO, właściciel Big Picture
  • Mariusz Wawer, head of governmental relations 3M Poland & East Europe Region, 3M Poland
  • Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Budziszewska, senior marketing & PR manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Agnieszka Bacińska, CEO, Walk PR
  • Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail
  • Magdalena Brzezińska, senior corporate affairs manager, Grupa Żywiec
  • Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Anna Cywińska, prezes Fundacji Nutricia, Nutricia Polska
  • Jakub Dmitrowski, partner zarządzający, Smart Media, właściciel, Agencja RingPR
  • Ilona Gajewska, PR & communication executive manager, Grupa Selena
  • Justyna Gościńska-Bociong, dyrektor ds. komunikacji i marki korporacyjnej, Medicover
  • Monika Jasłowska, brands management director, Polpharma Group
  • Małgorzata Kołodrub, dyrektor ds. komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie, Danone
  • Elżbieta Kulawik, integrated communications manager, LOTTE Wedel
  • Barbara Labudda-Krysztofczyk, współwłaściciel, Synertime
  • Adam Łaszyn, pezes Alert Media Communications
  • Agnieszka Madej, consultant McCANN Worldgroup
  • Michał Nowosielski, założyciel  BIGTHINKSKI
  • Grzegorz Szczepański, CEO, Hill + Knowlton Strategies Poland
  • Cezary Szymanek, redaktor naczelny rzeczpospolita.pl
  • Sebastian Tołwiński, institutional affairs & communications manager, Poland & the Baltics,  Ferrero
  • Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender
  • Agata Zeman, operations director, 24/7 Communication
  • Katarzyna Życińska-Jarosz, prezes zarządu, 38 Content Communication

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. W skład grupy weszli:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Agnieszka Bajur, prezes zarządu, Marketing & Communications Consultants
  • Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, brand communications, On Board Think Kong
  • Agnieszka Durlik, dyrektor generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG, Krajowa Izba Gospodarcza
  • Blanka Fijołek, CEE PR & community manager, Amazon Polska
  • Alicja Górka-Pruszczak, executive director, Havas PR Warsaw
  • Ewa Hope, dr, wykładowca, pełnomocnik ds. public relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Adam Jarosz, managing partner, general manager, BE Communications
  • Marek Kosycarz, wykładowca, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
  • Julia Kozak, CEO, The Globecode
  • Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii
  • Anna Nawrocka-Tełewiak, założyciel, Fundacja YOUNGS ARTS
  • Mirella Panek-Owsiańska, współzałożycielka, Fundacja Kosmos dla Dziewczynek
  • Magda Piekarczyk, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Użytkowe Volkswagen Group Polska
  • Mariusz Pleban, prezes zarządu, OneMulti
  • Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca, Uniwersytet Warszawski
  • Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane do 12 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 2 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 5 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie. Szczegóły na www.zlotespinacze.pl