Marka Diesel stworzyła kolekcję inspirowaną serialem „Dom z papieru”

Marka Diesel stworzyła kolekcję inspirowaną serialem „Dom z papieru”
Popularna marka Diesel stworzyła limitowaną kolekcję inspirowaną serialem „Dom z papieru”, którego trzeci sezon niedawno miał swoją premierę.
O autorze
1 min czytania 2019-08-07

To nie pierwszy raz, gdy Netflix nawiązał współpracę z popularną marką w ramach promocji swojego serialu. Wystarczy wspomnieć o premierze trzeciego sezonu „Stranger Things” i wielu ciekawych inicjatywach z tym związanych.

Niedawno swoją premierę miała trzecia część „Domu z papieru”. W jej ramach na Rynku Głównym w Krakowie pojawiła się ogromna rzeźba przedstawiająca maskę Salvadora Dalego, która jest często wykorzystywana przez bohaterów serialu. Teraz z kolei popularna marka Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję inspirowaną produkcją.

Znajdziemy w niej 14 różnych części garderoby, nawiązujących do imion bohaterów serialu Netflixa oraz do wspomnianej maski Salvadora Dalego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcji towarzyszy też kampania reklamowa, którą przygotowała agencją Publicis Italy.

zdjęcia: instagram.com/diesel

PS

Netflix po raz kolejny zaskoczył nas świetną kreacją przygotowaną w ramach promocji nowego sezonu serialu – tym razem kultowa polska piosenkarka Beata Kozidrak zachęca do oglądania nowej części „Orange Is The New Black”.

PS2

W 2018 roku Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS3

Niektóre marki przeżywałyby „katusze”, gdyby nagle z ich profilu w mediach społecznościowych ubyło kilkanaście tysięcy followersów. Jednak nie w przypadku brandu Diesel, który stworzył specjalną kampanię celebrującą utratę pewnych obserwujących.