Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Tour de Pologne na Facebooku

Prowadzony przez Blueberry Communication Group oficjalny fan page Tour de Pologne na Facebooku przeżywał przez ostatni tydzień prawdziwe oblężenie. Wyraźnie rosło zaangażowanie oraz liczba uzytkowników, dołączających do społeczności fanów kolarstwa.
O autorze
0 min czytania 2012-07-25

 Agencja Blueberry już drugi rok z rzędu zajęła się internetową obsługą jednego z największych sportowych wydarzeń w Polsce.

Treści publikowane w trakcie wyścigu zgromadziły łącznie 3 345 komentarzy i aż 6 616 „like`ów”. Wśród atrakcji, którymi starano się zaangażować fanów, znalazły się quizy i konkursy z nagrodami dla pasjonatów kolarstwa. Wystarczy wspomnieć, że fani TdP wysłali na konkursowy adres e-mail niemal tysiąc zgłoszeń.

Bliska współpraca Blueberry z Lang Team trwa już ponad rok. Oprócz aktywności w mediach społecznościowych, agencja koordynuje procesy aktualizacji i tworzenia pięciu serwisów internetowych grupy (oprócz oficjalnego serwisu tourdepologne.pl, także skandiamaraton.pl, minitourdepologne.pl, tourdepologneamatorow.pl oraz pucharfiatlangteam.pl). 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj