Tour de Pologne na Facebooku

Tour de Pologne na Facebooku

Prowadzony przez Blueberry Communication Group oficjalny fan page Tour de Pologne na Facebooku przeżywał przez ostatni tydzień prawdziwe oblężenie. Wyraźnie rosło zaangażowanie oraz liczba uzytkowników, dołączających do społeczności fanów kolarstwa.

 Agencja Blueberry już drugi rok z rzędu zajęła się internetową obsługą jednego z największych sportowych wydarzeń w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Treści publikowane w trakcie wyścigu zgromadziły łącznie 3 345 komentarzy i aż 6 616 „like`ów”. Wśród atrakcji, którymi starano się zaangażować fanów, znalazły się quizy i konkursy z nagrodami dla pasjonatów kolarstwa. Wystarczy wspomnieć, że fani TdP wysłali na konkursowy adres e-mail niemal tysiąc zgłoszeń.

Bliska współpraca Blueberry z Lang Team trwa już ponad rok. Oprócz aktywności w mediach społecznościowych, agencja koordynuje procesy aktualizacji i tworzenia pięciu serwisów internetowych grupy (oprócz oficjalnego serwisu tourdepologne.pl, także skandiamaraton.pl, minitourdepologne.pl, tourdepologneamatorow.pl oraz pucharfiatlangteam.pl). 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij