Traffic Design odnowiło szyldy na ulicach Elbląga

Traffic Design odnowiło szyldy na ulicach Elbląga
Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. Tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta, takie jak m.in. Sosnowiec, Inowrocław czy Zakopane, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów.
O autorze
1 min czytania 2019-08-22

Jednym z celów akcji jest poprawa jakości przestrzeni publicznej i wymiana krzykliwych, niezaprojektowanych szyldów na takie, które współgrają z architekturą i działają na korzyść nie tylko przedsiębiorców, ale wszystkich użytkowników miasta.

W Elblągu zrealizowanych zostało 6 nowych projektów, do re:designu zakwalifikowały się między innymi zakład czyszczenia pierza, sklep wędkarski, sklep spożywczy, oraz serwis urządzeń gazowych. Wśród projektantów znaleźli się Eugenia Tynna, Paweł Ryżko, Grupa Projektor.

– Ładne witryny to i ładna ulica. Wcześniej ta okolica była zaniedbana, ale dzięki inicjatywie :DobryZnak od Mastercard zmieniła swój kolor, swój wystrój. Dla mnie najważniejsze jest zadowolenie klientów, uśmiech ludzi i fakt, że przychodzą do mnie kolejny raz – powiedział Pan Krzysztof z Zakładu Czyszczenia Pierza „Elpuch”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo, że tegoroczne głosowanie już się zakończyło, akcja :DobryZnak trwa nadal. Mali przedsiębiorcy z całej Polski mogą korzystać z platformy dobryznak.org, na której znajdą m.in. bazę profesjonalnych projektantów oraz szyldziarzy, wraz z bezpośrednim kontaktem do nich, co ułatwi im przeprowadzenie metamorfozy w swoim sklepie lub lokalu usługowym. Na stronie można także znaleźć dział z poradami ogólnymi, dotyczącymi marketingowego wsparcia biznesu. Nad zawartością merytoryczną projektu czuwa stowarzyszenie Traffic Design, które na swoim koncie ma kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w mniejszych miastach. Od strony kreatywnej za kampanię odpowiada McCann Worldgroup w Polsce.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stowarzyszenie Traffic Design po raz kolejny odmłodziło warszawskie szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Wybudowana przed wojną kamienica „Panta Rei” jest jednym z flagowych budynków gdyńskiego modernizmu. W ramach re:designu grupy Traffic Design, elewacja została oczyszczona ze szpecącej reklamy, uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tu podmiotów.

PS3

Modernizacja fasadowa, odnowienie szyldu baru mlecznego i kratek wentylacyjnych – podczas tegorocznej edycji festiwalu Biennale Sztuki Miejskiej w przestrzeni miejskiej Gdyni powstały nowe użyteczne realizacje artystyczne.

PS4

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, w kwietniu br. został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.