Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex

Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy.
O autorze
2 min czytania 2019-08-23

Trwająca od połowy czerwca do końca sierpnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, została oparta na piosence „Bez słów”, powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films.

Kampania jest elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestylową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, a wszystko to z zachowaniem bezpieczeństwa własnego oraz innych, w którym pomóc mogą produkty marki Durex.

– W dzisiejszym świecie seks, wbrew pozorom, zaczyna coraz mniej znaczyć w naszym życiu. Mało o nim mówimy, nie potrafimy się nim cieszyć, jesteśmy zakładnikami powszechnego odbioru seksualności wykreowanego przez pornografię. Jako globalny brand, który seks ma w swoim DNA, chcemy być dobrym przykładem i jasno pokazać, że seks jest obecny w naszym życiu i powinniśmy się nim cieszyć w odpowiedzialny sposób. Projekt Gorące Letnie Noce oraz współpraca z młodymi, świadomymi ludźmi, jakimi są Justyna Święs i Kuba Karaś z The Dumplings, to dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, senior brand manager marki Durex.

Zaangażowanie do projektu artystów młodego pokolenia to krok w stronę młodych, pełnoletnich odbiorców. Przy ich wsparciu marka przekazuje wartości, z którymi wspólnie się utożsamia. Chęć bliskości, intymność, emocje, potrzeba zrozumienia i wsparcia drugiej osoby oraz poczucie akceptacji – o tym wszystkim w tekście „Bez słów” opowiadają artyści. Marka Durex w sposób naturalny wpisuje się w ten świat, stając się pomocą w zachowaniu ostrożności, bezpieczeństwa, a co za tym idzie również zdrowia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konsumentami Durex są wszyscy uprawiający seks, dlatego komunikacja marki jest bardzo różnorodna. Dla podkreślenia zróżnicowania, do klipu zostały zaangażowane pary w różnym wieku i o odmiennych preferencjach. Pokazuje to jednocześnie, że temat seksu dotyczy wszystkich w równym stopniu, a wiek, staż związku czy płeć nie mają znaczenia.

By jak najlepiej oddać autentyczność relacji par, w klipie wystąpiły osoby bez doświadczenia aktorskiego, na co dzień będące w realnych związkach. Występowali oni w normalnych warunkach, które wszyscy mogą kojarzyć ze swojego życia. Dzięki takim okolicznościom występujący nie musieli grać i łatwiej było im zachowywać się naturalnie, a realizatorom umożliwiło uchwycenie łączących ich uczuć oraz intymność. W scenach w naturalny sposób pojawiają się produkty Durex, po które sięgają pary. Zabieg ten podkreśla, aby zawsze pamiętać o zdrowiu i bezpieczeństwie swoim oraz bliskich. W dzisiejszym świecie bezpieczny seks jest wyrazem odpowiedzialności oraz troski zarówno o siebie, jak i partnera. Przy okazji marka przypomina, że odpowiednio dobrane produkty mogą dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań, pozytywnie wpływając na wzajemne relacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się