Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Klimat się zmienia. Zmień sposób myślenia!” – rusza kampania informacyjno-promocyjna

Rusza kampania informacyjno-promocyjna w ramach projektu Klimada 2.0, realizowanego przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy.Tematyka projektu jest niezwykle istotna, ponieważ zmiany klimatu są jednym z najpoważniejszych zagrożeń XXI wieku.
O autorze
1 min czytania 2019-08-28

Postępujący wzrost globalnej temperatury oraz jego skutki dla środowiska i gospodarki, a także kluczowa rola człowieka w tym procesie, wymagają podjęcia kompleksowych działań – zarówno edukacyjnych, jak i zmniejszających wpływ człowieka na klimat i służących przystosowaniu się do zmian klimatu. W działania te muszą angażować się rządy i społeczności lokalne. Właśnie dlatego jednym z zadań realizowanych w ramach projektu jest kampania informacyjno-promocyjna prowadzona pod hasłem „Klimat się zmienia. Zmień sposób myślenia!”.

Głównym celem kampanii jest dostarczenie niezbędnych informacji na temat zmian klimatu i możliwości adaptacji do ich skutków strategicznym grupom odbiorców, a także edukacja społeczeństwa, jak za pomocą codziennych dobrych nawyków zmniejszać wpływ na globalne ocieplenie i chronić środowisko naturalne.

Działania prowadzone w ramach kampanii będą obejmowały komunikację w mediach społecznościowych, Internecie oraz działania public relations, na które składać się będzie m.in. regularna dystrybucja informacji prasowych do mediów, konferencje prasowe, wywiady i komentarze, a także systematyczna publikacja wyników prac i analiz prowadzonych w projekcie. Integralną częścią kampanii będą akcje społeczne, które będą miały za zadanie pobudzenie proekologicznej aktywności społeczeństwa.

Kampania będzie realizowana przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy we współpracy z agencją DSK, 38 Content Communication oraz agencją JU.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj