Odważ się zmieniać z ABSOLUT VODKA – twarze fanów na opakowaniach

Po raz pierwszy na polskim rynku wódka ABSOLUT pojawiła się w opakowaniu prezentującym blisko tysiąc twarzy fanów marki, którzy wzięli udział w konkursie „Odważ się zmieniać!”. Opakowanie zostało zaprojektowane przez utalentowanych streetartowców Chazme i Sepe.
O autorze
1 min czytania 2013-09-28

Konkurs pod hasłem „Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na fanpage’u ABSOLUT Polska. Osoby, które odważyły się być częścią marki ABSOLUT i wysłały swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji pojawiły się na opakowaniu. Uczestnicy konkursu mogli też pokazać za pomocą zdjęcia drobne i wielkie zmiany w swoim codziennym życiu. Autorzy stu zmian z największą liczbą głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l ABSOLUT VODKA w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe. Trójka wybrańców, która podbiła serca jurorów, czyli Olgi Kozierowskiej i Łukasza Jakóbiaka została wyróżniona na opakowaniu oraz zaproszona na ekskluzywną rozmowę z Łukaszem. Ich historię można poznać na  www.youtube.com/ABSOLUTPolska

Marka ABSOLUT po raz kolejny przygotowała projekt specjalnie dla Polaków nawiązując współpracę z polskim środowiskiem streetartowym. W grudniu ubiegłego roku na rynku pojawiła się limitowana edycja ABSOLUT POLAKOM zaprojektowana przez Swanskiego. Opakowanie stworzone przez Chazme i Sepe z wizerunkami polskich konsumentów jest pierwszym takim projektem w branży alkoholowej i z pewnością na długo zapadnie w pamięci każdego z nas.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję, kreację i realizację projektu, w tym współpracę z Chazme i Sepe odpowiada agencja IQ Marketing. Aplikację konkursową wdrożyła agencja AtomClick, działania PR realizuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Słuchaj podcastu NowyMarketing