Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z bliska / Z daleka – niezwykła mapa poznańskich murali, graffiti, neonów i typografii

68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody, by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Mapa-przewodnik „Z bliska / Z daleka” to nadal jedyna tego typu inicjatywa w Polsce, w ramach której zebrane i opisane zostały murale, graffiti, neony i typografia Poznania. Do tej pory ukazały się dwie edycje mapy (w 2016 i 2018 roku), które cieszyły się ogromną popularnością – zarówno wśród poznaniaków jak i turystów. Przewodnik to propozycja dla zwolenników alternatywnego zwiedzania miasta – z dala od utartych szlaków turystycznych, bez biletów wstępu czy kolejek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mapa powstała dzięki zaangażowaniu i wsparciu kilkuset osób, kilkunastu ambasadorów (m.in. Joanna Pańczak, Krzysztof „Grabaż” Grabowski, Jan Mazurczak, Noriaki) oraz partnera projektu PragmatIQ Kancelaria Prawna, którzy zdecydowali się wesprzeć projekt w ramach zbiórki crowdfundingowej „Wydaj z nami mapę murali, graffiti, neonów i typografii „Z bliska / Z daleka”. Za oprawę graficzną odpowiada agencja Ostecx Créative. Patronat nad projektem objął Poznan, I Love You. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bezpłatna mapa dostępna jest w Centrum Informacji Kulturalnej oraz Turystycznej oraz na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia ciekawych przykładów murali.