Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czy można golić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4000 m, czyli wyzwanie Gillette Sensitive

Ruszyła internetowa kampania marki Gillette, która wspiera działania marki na specjalnym profilu FB: Wyzwanie Gillette Sensitive.
O autorze
1 min czytania 2013-09-30

Wyzwanie Gillette Sensitive było testem maszynki Gillette FusionProGlideSensitive, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdziliśmy czy na wysokości 4000 metrów, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić.

Takiego wyzwania wraz z maszynką Gillette FusionProGlide Sensitive podjął się Piotrek. Ogolił się podczas spadania z wysokości 4000 metrów. – Golenie się na takiej wysokości jest zupełnie innym doznaniem niż robienie tego na co dzień. Pęd powietrza (ok. 200km/h) oraz niska temperatura (kilka stopni Celsjusza powyżej zera) sprawiły, że prawie nie czułem, że się golę. Falująca skóra twarzy przy tej prędkości również utrudniała mi wykonanie zadania, ale udało się! – powiedział Piotrek.

Test pokazał, że zaawansowana technologicznie maszynka GilletteProGlide Sensitve, pozwoli mężczyznom na golenie się w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach, nie podrażniając wrażliwej skóry.

Akcja Wyzwanie Gillette Sensitive adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych twardzieli zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette FusionProGlideSensitive i na własnej skórze sprawdzą komfort golenia, jaki zapewnia nowa maszynka Gillette.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja HypermediaIsobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo. Za działania PR odpowiada agencja 24/7PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing