Qarson stawia na technologię VR – wielkopowierzchniowy salon samochodowy zmieścił się na 64 m2

Qarson stawia na technologię VR – wielkopowierzchniowy salon samochodowy zmieścił się na 64 m2
Qarson, marka sprzedaży aut na abonament, udowadnia, że nawet na niewielkiej powierzchni można zmieścić wielkoformatowy salon. W warszawskiej Galerii Młociny pojawił się nowy cyfrowy salon samochodowy brandu, w którym wykorzystywana jest technologia VR.
O autorze
1 min czytania 2019-09-06

Popularne marki coraz częściej stawiają na innowacyjne rozwiązania, które zapewnią konsumentom nowe doświadczenia zakupowe. Były już inteligentne lustra w salonie Nike w Galerii Wroclavia, które wchodziły w interakcję z klientami, oraz skanery platformy Eobuwie.pl, które dobierały odpowiedni rozmiar obuwia.  

Teraz na nietypowe rozwiązanie wpadła marka sprzedaży aut na abonament Qarson, której w swoim nowym cyfrowym salonie samochodowym w Galerii Młociny, na powierzchni zaledwie 64 m2, udało się zmieścić m.in. minivana, dwa crossovery oraz dodatkowo kilka aut miejskich. W jaki sposób? 

Otóż, dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości. Teraz każda osoba może w prosty sposób „znaleźć się” za kierownicą samochodów takich marek jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy elektryczna Tesla.

Cyfrowy salon samochodowy marki Qarson ma charakter pop-upu, w związku z czym w warszawskiej Galerii Młociny działa od 23 sierpnia br. do końca września. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Żabka również wprowadza coraz to innowacyjniejsze rozwiązania w swoich sklepach, czego przykładem jest „sklepu jutra”.

PS3

CCC i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji i stworzyli inicjatywę Retail aCCCelerator – inkubator projektów z potencjałem do transformowania branży handlowej, którego celem jest przyspieszenie rozwoju innowacyjnych pomysłów i produktów dedykowanych dla klientów i firm oferujących produkty modowe.