Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

VR i nowoczesne technologie w branży deweloperskiej – Danwood S.A. i SYZYGY Warsaw wprowadzają na niemiecki rynek markę domów premium

Danwood i SYZYGY Warsaw zrealizowały wspólnie projekt zakładający stworzenie m.in.: nowoczesnego narzędzia sprzedażowego opartego na technologii Virtual Reality oraz wizerunkowej strony internetowej, która promuje nową markę ekskluzywnych domów o nazwie Vision.
O autorze
1 min czytania 2019-09-06

Zadanie SYZYGY Warsaw obejmowało wykonanie strony internetowej, która w nowatorski sposób zaprezentuje ofertę domów premium oraz zapewnienie odpowiednich technologii, które pomogą klientowi we wprowadzeniu Vision na rynek europejski. SYZYGY XR (departament SYZYGY Global rozwijający technologie XR: VR, AR, MR) stworzyło innowacyjną aplikację VR, dzięki której można doświadczyć swojego wymarzonego domu zanim zostanie on wybudowany:

– VR jest technologią, która idealnie wpisuje się w branżę, odpowiadając na potrzeby naszych klientów, ale też biznesu. Dzięki narzędziu, które przygotowało dla nas SYZYGY, w końcu możemy dać klientom to, na czym bardzo im zależy – doświadczenie domu. Po raz pierwszy będą mogli zobaczyć budynek, poczuć jego przestrzeń oraz odwiedzić każde pomieszczenie domu, który fizycznie nie istnieje. Dzięki VR wzbogacamy dotychczasowy model sprzedaży domów, co z całą pewnością nie pozostanie niezauważone w branży – Sylwia Saczyńska-Sokół, kierownik działu marketingu Danwood S.A.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX i UI, projekt materiałów drukowanych, opracowanie identyfikacji wizualnej (logotyp, typografia), pomysł strony internetowej, programowanie front-end oraz back-end, a SYZYGY XR za opracowanie koncepcji doświadczenia i narzędzia VR oraz jego całościową realizację.

Obecnie SYZYGY Warsaw dba o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie kolejnych wersji językowych strony i wdrożenie ich na europejskie rynki. Danwood S.A. jest klientem firmy od dwóch lat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj