Polscy skoczkowie dołączyli do akcji 365 Dni Testów Renault

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny zwycięzcy Pucharu Narodów w skokach narciarskich już trzeci raz wystąpią w kampanii dla marki Renault. Tym razem skoczkowie dołączyli do grupy testerów akcji 365 Dni Testów Renault.
O autorze
1 min czytania 2019-09-09

Przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL kampania jest kolejną odsłoną akcji 365 Dni Testów Renault. Ma ona na celu zachęcenie do testowania samochodów oraz sprawdzenia ich technologii w warunkach codziennego użytkowania. Każdy z łatwością może na stronie testujzpasja.pl zapisać się na wyjątkową 24-godzinną samodzielną jazdę testową. W ramach akcji można testować Renault Kadjar i Megane, a niebawem dołączą do nich kolejne modele.

Kreacje z udziałem popularnych skoczków obejrzymy w mediach społecznościowych. Kampania startuje we wrześniu i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich.

– To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault – powiedziała Olga Pilarczyk, marketing communication manager East z Renault Polska.

– Polscy skoczkowie w prosty i zabawny sposób prezentują rozwiązania zastosowane w promowanych modelach samochodów Kadjar i Megane. Dzięki akcji 365 Dni Testów Renault każdy ma możliwość osobiście przekonać się, który samochód jest odpowiedni do jego potrzeb – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director publicis.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencje Publicis i Publicis DWL oraz dom mediowy OMD opracowały specjalnie dopasowane podejście strategiczne oraz ścieżkę konsumenta dostosowaną do jego aktywności w mediach społecznościowych używając między innymi form takich jak posty na FB i Instagrama, bumper addy, instastories, gify.

Produkcją zajęła się Filmokracja, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się