Najtrudniejsze masz już za sobą – kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaer

Po roku od zmiany marki na Gothaer, ubezpieczyciel zainaugurował swoją pierwszą kampanię reklamową. Firma z dystansem podeszła do prezentacji marki, wiedząc, że klientom największą trudność sprawia prawidłowa wymowa nazwy Gothaer.
O autorze
1 min czytania 2013-09-16

Celem kampanii jest przedstawienie firmy jako towarzystwa oferującego proste, przejrzyste, ale zarazem kompleksowe produkty ubezpieczeniowe.

– Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową niemal równo rok po przeprowadzeniu rebrandingu z PTU na Gothaer. Biznesowo jest to dla nas czas pierwszych podsumowań i uznaliśmy, że to równocześnie dobry moment na bardziej odważne wprowadzenie marki na rynek – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A.

Hasłem przewodnim trwającej od 15 września do 31 października 2013 r. kampanii jest: „Najtrudniejsze masz już za sobą”. W dwóch 30-sekundowych spotach pokazywani są klienci, którzy zmagają się z trudną wymową nazwy Gothaer oraz prezentowane są zalety ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych ubezpieczyciela. Kampania ma na celu uświadomienie odbiorcom, że choć ubezpieczenia wydają się być skomplikowane, to można zaprezentować je w sposób zrozumiały dla każdego.

– Celem naszej pierwszej kampanii jest przedstawienie marki Gothaer szerokiej publiczności i budowa jej wizerunku jako przyjaznego i ułatwiającego życie swoich Klientów ubezpieczyciela. Właśnie tacy chcemy być. Podkreślamy też ważną rolę naszych pośredników. W spotach Agent Gothaer cierpliwie uczy wymowy naszej nazwy Klientów. Mamy nadzieję, że filmy utrzymane w lekkiej, dowcipnej konwencji spodobają się naszym odbiorcom – dodaje Dorota Pietrzyk, Dyrektor Biura Marketingu i PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzonem kampanii są emisje spotów w TV, przede wszystkim w głównych i tematycznych kanałach TVP oraz TVN, a także m.in. w Discovery, Animal Planet, Ale Kino czy AXN. Kampania video i odsłonowa będzie również prowadzona w Internecie. Dodatkowo uruchomiony został profil na Facebook’u oraz kanał YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane są materiały BTL.

Za kreację odpowiada agencja Nairobia, przygotowaniem spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada EasyMedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się