Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pracownicy Amazona będą strajkować, bo firma robi zbyt mało na rzecz ochrony naszego środowiska

Pracownicy Amazona będą strajkować, bo firma robi zbyt mało na rzecz ochrony naszego środowiska
Część pracowników Amazona chce zorganizować pod koniec września br. strajk. Powodem tego jest brak jakichkolwiek działań firmy w związku z nasilającym się kryzysem klimatycznych.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Ponad tysiąc pracowników Amazona wspólnie utworzyło grupę o nazwie „Pracownicy Amazona dla Sprawiedliwości Klimatycznej”. Planują oni 20 września br. zorganizować strajk, bowiem ich zdaniem firma robi zbyt mało na rzecz ochrony środowiska. 

W poniedziałek 9 września br. pracownicy skierowali do władz koncernu oficjalny list, w którym zaapelowali, by firma zaczęła kłaść większy nacisk na politykę proekologiczną i środowiskową. 

W swoich postulatach aktywiści z Amazona domagają się m.in. by firma przerwała współpracę z koncernami, które odpowiadają za duże emisje gazów cieplarnianych oraz by przedsiębiorstwo rozpoczęło testy pojazdów elektrycznych w miastach najbardziej dotkniętych jego działaniom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strajk pracowników Amazona ma się odbyć na kilka dni przed Światowym Strajkiem Klimatycznym, który będzie trwać od 20 do 27 września br.

Przedstawiciele firmy Amazon wydali specjalne oświadczenie w związku z zapowiadanym strajkiem:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„W Amazon podejmujemy liczne działania na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu. W naszej firmie pracują specjalne zespoły ds. zrównoważonego rozwoju, które od lat rozwijają inicjatywy mające na celu zmniejszenie wpływu na środowisko. Na początku tego roku ogłosiliśmy program „Dostawa Zero Emisji”, który zakłada, że docelowo wszystkie przesyłki Amazon będą neutralne emisyjnie, z czego do 2030 roku osiągniemy poziom 50% wysyłek. Warto dodać, że w okresie ostatniej dekady, dzięki naszym zrównoważonym programom, wyeliminowaliśmy ponad 244 000 ton opakowań i 500 milionów kartonów. Aby umożliwić śledzenie postępów w naszych działaniach na rzecz klimatu oraz jako zobowiązanie do dzielenia się naszymi dobrymi praktykami na rzecz zrównoważonego rozwoju – jeszcze w tym roku udostępnimy opinii publicznej zarówno tzw. ślad węglowy firmy Amazon, jak i wszystkie programy związane z planami jego zmniejszenia. Chcemy podzielić się z innymi efektami naszego wieloletniego, szeroko zakrojonego projektu, którego celem jest opracowanie zaawansowanego modelu naukowego pozwalającego na dokładne mapowanie śladu węglowego, co umożliwi zespołom biznesowym identyfikować sposoby ograniczania zużycia węgla”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się