Do 6 października trwa nabór do czwartej edycji konkursu dla pracodawców „Siła Przyciągania”

Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 października br.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Kategorie, w których można zgłaszać swoje projekty w ramach konkursu „Siła Przyciągania” to:

  • Najlepsza kampania employer branding
  • Najlepsza inicjatywa „out of the box”
  • Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
  • Najlepszy proces rekrutacyjny
  • Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
  • Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
  • Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
  • Najlepszy program zarządzania talentami
  • Pracownik 50+

Podobnie jak w ubiegłych latach przyznane zostaną także nagrody specjalne – nagroda millenialsów oraz Master Champion.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dlaczego warto?

Laureat zyskuje prawo do posługiwania się logotypem inicjatywy, który jest potwierdzeniem jego wyróżniających się działań w obszarze EB. Case studies zwycięzców zostaną opublikowane na łamach „Pulsu Biznesu”, by stanowić inspirację dla polskiego rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każda z firm, która zgłosi udział w konkursie otrzymuje zaproszenie na galę, która stanowi świetne miejsce do nawiązywania kontaktów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Udział w całości projektu jest bezpłatny.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu.

Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października.

Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym PwC.

Partnerzy: Orange Polska, LOTTE Wedel, Totalizator Sportowy
Patroni: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Polskie Forum HR
Patronami medialnymi: NowyMarketing, MamStartup, employerbranding.pl, Marka Pracodawcy, HRnews.pl, Marketer+

Wszystkie szczegóły znajdują się na tej stronie.