Zdjęcia bezdomnych psów na etykietach polskiej lemoniady zachęcają do adopcji

Zdjęcia bezdomnych psów na etykietach polskiej lemoniady zachęcają do adopcji
Krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.
O autorze
1 min czytania 2019-09-17

Popularna klubokawiarnia z Krakowa wpadła na nietypowy pomysł, by zachęcić mieszkańców pobliskich miast do adopcji bezdomnych psiaków. W ramach akcji pod hasłem „Dżok” na etykietach lemoniad polskiej marki Vigo Kombucha pojawiły się zdjęcia czworonogów z krakowskiego schroniska. 

Forum Przestrzenie zachęca również swoich klientów do nagłaśniania akcji w mediach społecznościowych – nawet jeśli dana osoba nie może zaadoptować psa, może ktoś ze znajomych będzie chciał? 

Twórcy projektu zapowiadają, że nie jest to jednorazowa akcja.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji #AdopcjaToSzczęście influencerzy z Trójmiasta wyprowadzili czworonogi na spacer, aby na swoich profilach na Instagramie pokazać wyjątkowość podopiecznych „Ciapkowa” i zachęcić obserwatorów do odwiedzania schronisk i adopcji zwierząt.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.

PS4

Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak wybrać zwierzę, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybraliśmy, jest nam pisany.