Wybierając Ogilvy, LEGO rozstrzygnęło trwający od czerwca br. przetarg, w którym brały udział cztery agencje. Ogilvy będzie odpowiedzialne za działania PR i współpracę z influencerami w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.
– Możliwość pracy dla LEGO, jednej z najbardziej cenionych i uwielbianych marek na świecie, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i powodem do radości. Powierzenie naszej agencji odpowiedzialności za realizację działań również na Ukrainie, Litwie, Łotwie i w Estonii potwierdza nasze zdolności do kompleksowego świadczenia usług klientom w krajach naszego regionu – mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Przed marką stoją niezwykle ciekawe wyzwania. Bardzo się cieszę, że nasze podejście i zaproponowane rozwiązania spotkały się ze zrozumieniem i z uznaniem ze strony klienta. Wraz z naszymi kolegami z pozostałych rynków szykujemy się na okres bardzo intensywnej i satysfakcjonującej współpracy – dodaje Tomasz Cichocki, PR, social media & influence director, Ogilvy.
Współpraca agencji z firmą zacznie się już we wrześniu – od działań projektowych. Przejęcie pełnej obsługi komunikacyjnej marki na rynkach PUB (Polska, Ukraina, kraje bałtyckie) nastąpi wraz z początkiem 2020 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024