We built this city – oryginalna promocja miasta Gorzów

We built this city – oryginalna promocja miasta Gorzów
Trochę z przymrużeniem oka, na wesoło, aby nieco ograniczyć narastające zniecierpliwienie przedłużającymi się remontami w Gorzowie – po to powstał nowy spot promujący miasto. A także po to, by z modernizacji uczynić główny atut.
O autorze
2 min czytania 2019-09-20

Przewodnim motywem spotu są remonty – wszędzie, w każdym niemal zakątku miasta. Dotyczą wszystkich mieszkańców bez wyjątku – od seniorów, którzy muszą pokonywać nierzadko długą i niełatwą drogę do ulubionego sklepu czy kawiarni, przez matki, które często skazane są na pomoc podczas przeprawy przez miasto z wózkiem oraz pracowników urzędów i instytucji, zwłaszcza panie, które w butach na obcasach muszą przeprawić się przez nierówności i wykopy, by dostać się do pracy. Z remontami w mieście oswojeni są również najmłodsi jego mieszkańcy.

Każdy gorzowianin musi zmagać się z trudnym czasem modernizacji – o tym właśnie jest teledysk. Ale również o tym, że da się z tym żyć! Zwłaszcza, gdy na końcu tej trudnej drogi jest szansa na nowoczesne i piękne drogi oraz obiekty na terenie miasta, jak m.in. Kwadrat i ścieżka wzdłuż Kłodawki, które zostały pokazane w końcowych ujęciach spotu.

Teledysk zrealizowano po to, by przetrwać trudny czas modernizacji oraz by pochwalić się mocno zmieniającym się miastem. To historyczna chwila dla Gorzowa, bo nigdy wcześniej w swojej powojennej historii, nie był remontowany na tak dużą skalę. Twórcy kampanii chcą uczynić z tego faktu atut.

Do udziału w nagraniu zaproszono ambasadorów miasta w kampanii GORZÓW #Stąd Jestem: Barbarę Latoszek, Emilię Książek, Mateusza Ciawłowskiego oraz członkinie Stowarzyszenia Kobieta Biznes i Rozwój – Magdalenę Sielską, Joannę Owczarek-Romaniszyn oraz Anettę Jabłońską. Reżyserem i scenarzystą klipu jest Cezary Żołyński – również ambasador. O układ taneczny i choreografię do muzyki zadbały dziewczęta z gorzowskiego zespołu „Buziaki” z Karoliną Kocoń-Wojtasik na czele. W spocie udział wzięli również pracownicy Urzędu Miasta, na co dzień zajmujący się promocją i PR. Wsparciem przy realizacji produkcji był market budowalny Castorama.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot zrealizowany został do piosenki amerykańskiego zespołu Starship, którego słowa refrenu mówią o budowaniu miasta. To motyw przewodni piosenki i teledysku. Cover przygotował gorzowski muzyk Mariusz Smoliński, zaśpiewała Paulina Gołębiowska. Za zdjęcia do spotu odpowiedzialny jest Łukasz Bernas. 

Pierwszą inspiracją do powstania teledysku były produkcje miast Łodzi i Gdańska, które wiosną bieżącego roku odpowiedziały na wyzwanie #skibidichallange. Przygotowały układ choreograficzny do piosenki zespołu Little Big, prezentując swoje miasta i zachęcając jednocześnie pozostałe samorządy do podobnych aktywności. Gorzów odpowiedział … po gorzowsku, tworząc własną wersję wyzwania #webuiltthiscity.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.

PS2

Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.