Znamy laureatów konkursu e-Commerce Polska awards 2019

Już po raz siódmy poznaliśmy laureatów prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards. Główną nagrodę Best In otrzymało OLX.pl. Laureatami tegorocznej edycji są m.in.: eobuwie.pl, Decathlon, CCC, Answear.com, Egmont.pl czy Lancerto.com.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

Laureaci zostali ogłoszeni podczas uroczystej Gali, która odbyła się 24 września br. w Kinie Elektronik. Na rozdaniu nagród spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce.

– Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz e-usług i e-finansów. Honorowane są w nich firmy z jasną strategią, ciekawą wizją i innowacyjnym podejściem do e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. W tym roku odnotowaliśmy rekordową liczbę zgłoszeń, konkurencja była ogromna, więc chciałabym jeszcze raz pogratulować laureatom – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Patrycja Sass-Staniszewska, nie tylko pogratulowała laureatom oraz wręczyła nagrodę główną w konkursie. Podczas tej Gali przedstawiła kolejną inicjatywę e-Izby, doceniającą już nie tylko sklepy, ale przede wszystkim osoby, które stoją za ich sukcesami. W 2020 roku odbędzie się pierwsza edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku. Dodała również, że wraz z nowym rokiem, e-Izba będzie aktywna w nowym regionie – Trójmieście.

– e-Commerce Polska awards to uhonorowanie firm które, wychodząc poza utarte schematy, inwestują w innowacje i poszukują nieszablonowych rozwiązań. To także zwrócenie uwagi na oczekiwania i potrzeby kupujących, wyznaczanie nowych standardów na rynku w zakresie UX oraz kompleksowej obsługi klienta. Teraz, w czasach ogromnej konkurencji na rynku – także e-commerce’owym – najważniejsza jest lojalizacja i budowanie relacji z kupującymi, a rozwiązania, które prezentowane są rokrocznie przez uczestników ECP, są świetnym przykładem, że można w swoich działaniach pójść o krok dalej – Dorota Ubysz, wiceprezes zarządu Dotpay/ecard, członkini Jury.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ZWYCIĘZCY KONKURSU e-Commerce Polska awards 2019

Kategorie dla podmiotów e-commerce:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

DESIGN & USABILITY

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla podmiotów małych:

  • Egmont.pl

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Lancerto.com

BEST CAMPAIGN

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • OLX.pl

BEST IN OMNICHANNEL

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Decathlon.pl

BREAKING THE DOUBTS

Dla podmiotów małych:

  • Egmont.pl

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • eobuwie.pl

BEST ON MOBILE

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • CCC.eu

BEST IN CROSSBORDER

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • ANSWEAR.com

THINK OUT OF THE BOX

Dla podmiotów małych:

  • e-torty.pl

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Skoda Sklep Online

Kategorie dla e-usług:

BEST TOOL FOR E-COMMERCE

  • SAMITO

BEST MARKETING TOOL

  • BLUERANK

BEST LOGISTIC TOOL

  • X-press Couriers

BEST INNOVATION IN TECHNOLOGY

  • SAMITO

Kategorie dla e-finansów:

BEST ON-LINE INSURER

  • Grupa PZU

INNOVATIVE E-PAYMENT SOLUTION

  • Polski Standard Płatności – BLIK

Best in:

  • OLX.pl

Pełna lista laureatów znajduje się również na stronie