GetResponse i PayU łączą siły

GetResponse, polska kompleksowa platforma do online marketingu, nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU – liderem płatności online, obecnym na rynku od 2006 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-09-26

GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich przedsiębiorstw by mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie.

– Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu – mówi Aleksandra Korczyńska, dyrektor marketingu w GetResponse

GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel – czyli kompleksowy konfigurator lejka sprzedażowego, który dzięki bezpośredniej integracji z procesorem płatności PayU umożliwia rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, bez konieczności korzystania z żadnych dodatkowych narzędzi marketingowych.

W ramach partnerstwa obie firmy przygotowały specjalną ofertę promocyjną dla swoich klientów, tak aby rozwój własnego e-commerce był jeszcze prostszy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom, ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce – mówi Marta Siekierska, demand generation manager w PayU.

Słuchaj podcastu NowyMarketing