Mastercard niezmiennie stara się docierać do swoich klientów na wiele nietypowych sposobów. W lutym br. marka wprowadziła dźwiękową identyfikację marki, teraz zaś firma stworzyła dwa makaroniki – słynne francuskie ciasta – które pokazują, jak „smakuje” brand.
Nie bez powodu postawiono na makaroniki, bowiem swoim wyglądem przypominają one dwa koła ze słynnego logo Mastercard. Za stworzenie dwóch nieznanych dotąd smaków o nazwach „pasja” i „optymizm” odpowiadał artysta kulinarny z firmy Kreëmart. Ciasteczka natomiast wyprodukowała słynna francuska cukiernia Ladurée.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Makaroniki Mastercard po raz pierwszy będzie można skosztować na początku października podczas nowojorskiego festiwalu kulinarnego. Później dostępne będą także na wydarzeniach sponsorowanych przez markę, zaś posiadacze karty Mastercard będą mogli zakupić je na stronie priceless.com.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja reklamowa Mirum Helsinki w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.