Wystartowała nowa kampania Volkswagena „Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”

Ruszyła kampania Volkswagena „Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.
O autorze
0 min czytania 2019-10-07

W ramach lokalnej platformy kreatywnej powstały filmy podkreślające jakość samochodów Volkswagen, ale odwołujące się do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszego z nich jest mężczyzna oczekujący najwyższej jakości technologii. Rozwiązania w nowoczesnym domu zawodzą go, pełną satysfakcję znajduje dopiero w Volkswagenie. Wystarczy bowiem wsiąść do auta marki, by podnieść jakość spędzanego czasu i poczuć jak powinny działać zaawansowane technologie.

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB. Działania komunikacyjne obejmują telewizję i internet, w tym social media. Zdjęcia do produkcji powstały w Polsce.