Podczas konferencji Imagination Day będzie można usłyszeć o kampaniach nagrodzonych w prestiżowych konkursach i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby z całego świata. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowanych osób z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Wydarzenie skierowane jest do tych, którzy stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty.
Tańsza pula biletów dostępna jest na stronie imaginationday.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Feeders Agency, Starcom, Ars Thanea
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, IMM, Good Looking Studio, Gameset, iTaxi
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer +, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Gazeta.pl,