Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Na Gramy: W Łodzi pojawił się sklep w duchu zero waste

Na Gramy: W Łodzi pojawił się sklep w duchu zero waste
Na Gramy to pierwszy w Łodzi sklep w duchu zero waste. W ofercie marketu znajdziemy m.in. produkty spożywcze na wagę czy też kosmetyki naturalne. Co ważne – sklep wyznaje zasadę „zero plastiku”.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

Sklep Na Gramy to prawdziwy raj dla osób, które dbają o środowisko i mają dość wszechobecnego plastiku, w który pakowane są produkty spożywcze czy też kosmetyki. Ten prowadzony w duchu zero waste łódzki market oferuje wyłącznie proekologiczny asortyment.

W sklepie znajdziemy m.in. produkty spożywcze, takie jak musli, kasze, nasiona, makarony, które możemy zapakować do własnych pojemników przyniesionych z domu. Do swojego pudełka zapakujemy również środki czystości, takie jak np. proszek do prania czy też płyny do mycia szyb. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sklep ruszył całkiem niedawno, bo na początku października br., lecz już robi furorę wśród mieszkańców Łodzi i nie tylko. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: facebook.com/sklepnagramy

PS

W pewnej łódzkiej restauracji pojawił się Cosmetomat, czyli specjalny automat do sprzedaży środków czystości, którymi napełnia się własne pojemniki. W ten sposób poznańska firma chce walczyć z nadmierną ilością śmieci oraz plastiku.

PS2

Do woreczka z tkaniny zamiast do jednorazowej torebki. 10 października br. sieć Kaufland wprowadziła do sprzedaży wielorazowe woreczki m.in. na świeże owoce i warzywa.

PS3

Sieć E.Leclerc też wprowadziła możliwość pakowania produktów na wagę do swoich własnych opakowań wielokrotnego użytku. Testy takiej usługi prowadzone są aktualnie w sklepach sieci w Radomiu i Łodzi. Podobną usługę wprowadził w lipcu br. Carrefour.