Nowa kampania jest efektem współpracy Papaya Films i amerykańskiego butiku kreatywnego Maaven. Reżyserem filmu jest Philippa Price, znana m.in. z teledysków Rihanny i filmów modowych Stelli McCartney. Price pracowała wcześniej z Papaya przy realizacji nagradzanej m.in. na KTR kampanii ANA Japan Airlines. Autorem sesji zdjęciowej jest światowej sławy fotografka Brianna Capozzi, a w filmie występuje Cara Delavigne oraz wyjątkowi sportowcy, performerzy i tancerze m.in. Cassils, Aweng Chuol, Dudley O’Shaughnessy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024