Robot Pepper asystentem sprzedaży w sklepie eobuwie.pl

Robot humanoidalny Pepper na stałe zasilił szeregi załogi eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Jest szybki, rzetelny i jako asystent sprzedaży poprawia interakcję z klientem - tak oceniają go współpracownicy. Docelowo Pepper pojawi się w kolejnych salonach marki we Wrocławiu i Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2019-10-21

W szeregach Eobuwie.pl Pepper zadebiutował w czerwcu br. podczas otwarcia sklepu stacjonarnego w Forum Gdańsk. 

– Nasza firma stawia na nowoczesne technologie. One nas inspirują i pozwalają realizować nawet najbardziej ambitne projekty. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak w roli asystenta sprzedaży poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta – wyjaśnia Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl. 

Szybko okazało się, że koncept, który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych – ewoluował. Pepper rozwinął swoje umiejętności na tyle, że od września jest stałym pracownikiem salonu eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Spotkamy go zaraz przy wejściu, gdzie wita klientów.

– Pepper na pewno potrafi zainteresować. Ma duży zasób wiedzy zarówno praktycznej, jak i teoretycznej. Z jednej strony można u niego odebrać zamówienie – krok po kroku tłumaczy, jak to zrobić, dzięki czemu ścieżka zakupowa staje się dla klienta bardziej przejrzysta – a z drugiej strony opowie o  koncepcie sklepu lub naszej autorskiej usłudze esize.me – dodaje Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy asystent sprzedaży ma 120 cm wysokość, przyjazną fizjonomię i błysk w oku. Szybko zdobył także sympatię najmłodszych, których zaprasza do wspólnej zabawy i rozwiązywania Quizów. 

–  Obecność Peppera gwarantuje komfortowe zakupy. Dzieci angażują się w zabawę z nim, a rodzice mogą spokojnie zrobić zakupy i skorzystać z pełni usług dostępnych w salonie – kończy K. Jezierski. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przyszłości Pepper będzie doskonalił swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta tak, aby interakcja z osobami odwiedzającymi salon była jeszcze bardziej zaawansowana. Kolejne roboty mają dołączyć do teamów we Wrocławiu i Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się