Roślinna reklama marki Palmolive w warszawskiej przestrzeni miejskiej

Roślinna reklama marki Palmolive w warszawskiej przestrzeni miejskiej
W warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiła się nowa reklama marki Palmolive, składająca się z kompozycji roślin.
O autorze
1 min czytania 2019-10-25

Ten outdoor marki Palmolive to przykład na to, jak w ciekawy i przyjemny dla oka zrealizować reklamę, o której będzie się mówiło. Na wiatach autobusowych firmy AMS w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiła się nowa kampania brandu, na której znalazło się hasło „Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą”.

Co ciekawe, aby bardziej oddać charakter reklamy, na nośnikach umieszczono niezwykłą kompozycję roślin.

PS

Trzy przystanki w Białymstoku przeszły niesamowitą metamorfozę – zostały posadzone na nich ozdobne trawy i krzewy wieloletnie, które wpływają m.in. na poprawę jakości powietrza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Holenderskie miasto Utrecht stworzyło ciekawą inicjatywę w trosce o naszą planetę – na dachach ponad 300 przystanków umieszczono mini ogrody, składające się z roślin uwielbianych przez pszczoły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niezwykła, zielona wiata przystankowa AMS stanęła na Skwerze „Sierpnia 1944” na warszawskiej Woli. Powstała z inspiracji mieszkańców i została zaprojektowana tak, by w jak najlepszy sposób im służyć: do sąsiedzkich spotkań, odpoczynku wśród zieleni, a nawet do gry w szachy czy kółko i krzyżyk.