O planowanym rozpoczęciu testów Facebook News informowaliśmy pod koniec sierpnia br. Teraz oficjalnie Facebook poinformował o uruchomieniu nowej sekcji, w której na tę chwilę skorzystają jedynie mieszkańcy kilku dużych miast w USA, taki jak Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Dallas-Fort Worth, Filadelfia, Houston, Waszyngtona, Miami, Atlanta i Boston.
Czym dokładnie jest Facebook News? Otóż, jest to nowa osoba sekcja w aplikacji mobilnej portalu, w której publikowane są najnowsze wiadomości ze świata oraz odpowiadające poszczególnym dziedzinom, takim jak np. biznes, sport, nauka, rozrywka czy nowe technologie. Co ciekawe, użytkownicy będą mogli dowolnie decydować o rodzaju treści, jakie chcą widzieć sekcji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Facebook News znajdą się treści od ponad 200 wydawców, takich jak np. „The Wall Street Journal”, „Washington Post”, „NBC” czy „BuzzFeed”. Jak zapowiedzieli przedstawiciele Facebooka, wiadomości opublikowane w sekcji będą wybierane i weryfikowane przez wyspecjalizowanych dziennikarzy, a następnie pozycjonowane przez algorytmy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024