Agnieszką Jaśkiewicz (Sony Mobile): Uwielbiam tworzyć coś, co ma znaczenie

Agnieszką Jaśkiewicz (Sony Mobile): Uwielbiam tworzyć coś, co ma znaczenie
– Działania, które są totalnie przereklamowane to skupianie się na krótkoterminowych promocjach jako strategii marketingowej – tym razem z Marketingową 11 zmierzyła się Agnieszka Jaśkiewicz, head of marketing, Sony Mobile Poland.
O autorze
1 min czytania 2019-10-28

1. W marketingu najważniejsze jest…

…totalne myślenie, czyli zrozumienie klienta oraz zrozumienie celów biznesowych. Jako wynik uszycie takiej strategii oraz działań, które są odpowiedzią na powyższe.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

To szukanie innowacyjnych idei na wdrażanie kampanii, wyróżnianie się. W 2013 r. mieliśmy claim „to co najlepsze od Sony w smartfonie” i przełożyliśmy to na akcję „to co najlepsze mam po mojej mamie” i „to co najlepsze mam po moim tacie”… szykując wyprawki do szpitali dla rodzin.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Wprowadzanie nowych serwisów Sony Ericssona „music” oraz „movies”, zanim zaczęła się era Spotify i Netflixa, a klienci nie byli na to gotowi. Na rynkach globalnych.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Odbudowanie lojalności klientów do marki Sony Xperia w 2015 roku w ciągu pół roku dzięki fajnym działaniom prokonsumenckim: specjalnej ofercie, rozwijaniu contentu angażującego klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Kampanie z pogranicza emocji społecznych i działań komercyjnych, czyli „Dove, prawdziwe piękno jest w Tobie”, „Allegro na święta”.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…

Boom mediów społecznościowych i marzenie pokolenia Z, aby być youtuberami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane to…

Skupianie się na krótkoterminowych promocjach jako strategii marketingowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaangażowanie agencji w markę, tak aby agencja była przedłużeniem działu marketingu, a nie oddzielnym bytem.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Ze wszystkiego. Od paru lat najmocniejszym bodźcem dla mojej kreatywności jest czas spędzony z synkiem, spacery z psem, podróże, joga… i Dzień Dobry TVN.

10. Moja kampania marzeń…

Jest jeszcze przede mną.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Uwielbiam tworzyć coś, co ma znaczenie.

 

O rozmówczyni:

Agnieszka Jaśkiewicz

Praktyk marketingowy z pełnoletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w nowych technologiach: Idea, Orange, Play, Sony Ericcson/Sony Mobile oraz Sony. Uwielbia tworzyć i wymyślać, dlatego też ukończyła kurs trenerski, aby wspierać kreatywność zespołową. Inspiruje ją wszystko – uwielbia podróże, wycieczki rowerowe, spacery i jogę.