Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dom mediowy UM Thrive wygrywa przetarg na obsługę Nestlé Polska

W wyniki przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce. UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020 – 2022.
O autorze
0 min czytania 2019-10-29

– UM Thrive przedstawił najatrakcyjniejszą i najbardziej przekonującą ofertę. Dlatego, wierzymy, że może stać się naszym silnym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań. Podczas procesu przetargowego UM potwierdził swoje kompetencje i umiejętność ich wykorzystania pracując nad konkretnymi case’ami biznesowymi Nestlé – zaznacza Zbigniew Skarżyński, marketing communication manager, Nestlé Polska.

Nowo powołana agencja przejmie pełen zakres obowiązków od domu mediowego Wavemaker, który dotychczas obsługiwał Nestlé Polska w zakresie mediów.