Konkurs „Taksówką do marzeń” łączy działania online i offline. Na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Krakowa pojawi się taksówka Banku Millennium, do której będzie mógł wsiąść każdy, kto ma marzenia i chciałby się nimi podzielić ze światem, a przy okazji wygrać 100 tys. zł na ich realizację. Wewnątrz pojazdu każde marzenie zostanie nagrane na wideo i opublikowane w sekcji konkursowej kanału Banku Millennium na YouTube www.youtube.com/BankMillennium.
Akcję wspiera kampania reklamowa online. Lemon Sky została wyłoniona do realizacji tego projektu w drodze przetargu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024