Oto polska wirtualna influencerka – Sara Kosmos

Oto polska wirtualna influencerka – Sara Kosmos
Wygląda na to, że trend na tzw. wirtualny influencer marketing rozwija się w najlepsze. Teraz do grona zagranicznych wirtualnych liderów opinii dołączyła Sara Kosmos – polska influencerka, która generowana jest komputerowo.
O autorze
1 min czytania 2019-10-31

Pierwszą głośną wirtualną influencerką niewątpliwe jest Miquela Sousa, która posiada już ponad 1,7 mln obserwujących na Instagramie. Tuż po niej pojawiło się jeszcze kilka innych cyfrowych liderów opinii, którzy w równie szybkim tempie zdobyli popularność. Nawet sieć KFC pokusiła się o stworzenie swojego własnego influencera generowanego komputerowo – współczesną wersję Colonela Sandersa. Oczywiście nie trzeba dodawać, że ten także zyskał szerokiego grono followersów z całego świata.

Od niedawna zaś głośno jest o pewnej polskiej influencerce, która znana jest jako Sara Kosmos. Z jej Instagrama wynika, że mieszka w Warszawie, udało się już jej nawiązać kilka współprac z markami, a także pojawiła się na kilku branżowych wydarzeniach. Brzmi jak nic specjalnego? Otóż, Sara Kosmos jest w stu procentach wirtualna. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polska wirtualna liderka opinii w mediach społecznościowych obecna jest dopiero od września br., i posiada już prawie 2 tys. obserwujących. 

Czy możemy się spodziewać coraz więcej generowanych komputerowo liderów opinii, zamiast tych „żywych”? Kto wie, w końcu niektóre marki zaczęły już nawet tworzyć całkowicie wirtualne ubrania – w czerwcu br. tego typu sukienka została sprzedana na aukcji internetowej za 10 tys. dolarów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się