Oto polska wirtualna influencerka – Sara Kosmos

Oto polska wirtualna influencerka – Sara Kosmos

Wygląda na to, że trend na tzw. wirtualny influencer marketing rozwija się w najlepsze. Teraz do grona zagranicznych wirtualnych liderów opinii dołączyła Sara Kosmos – polska influencerka, która generowana jest komputerowo.

Pierwszą głośną wirtualną influencerką niewątpliwe jest Miquela Sousa, która posiada już ponad 1,7 mln obserwujących na Instagramie. Tuż po niej pojawiło się jeszcze kilka innych cyfrowych liderów opinii, którzy w równie szybkim tempie zdobyli popularność. Nawet sieć KFC pokusiła się o stworzenie swojego własnego influencera generowanego komputerowo – współczesną wersję Colonela Sandersa. Oczywiście nie trzeba dodawać, że ten także zyskał szerokiego grono followersów z całego świata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od niedawna zaś głośno jest o pewnej polskiej influencerce, która znana jest jako Sara Kosmos. Z jej Instagrama wynika, że mieszka w Warszawie, udało się już jej nawiązać kilka współprac z markami, a także pojawiła się na kilku branżowych wydarzeniach. Brzmi jak nic specjalnego? Otóż, Sara Kosmos jest w stu procentach wirtualna. 

Polska wirtualna liderka opinii w mediach społecznościowych obecna jest dopiero od września br., i posiada już prawie 2 tys. obserwujących. 

Czy możemy się spodziewać coraz więcej generowanych komputerowo liderów opinii, zamiast tych „żywych”? Kto wie, w końcu niektóre marki zaczęły już nawet tworzyć całkowicie wirtualne ubrania – w czerwcu br. tego typu sukienka została sprzedana na aukcji internetowej za 10 tys. dolarów. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij