Kolejne odcinki programu „. W 60 minut o marketingu” będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, iTunes, czy Google Podcasts.
W pierwszym odcinku Wojtek Kardyś oraz Bartlomiej Foszer rozmawiają o marketingu influencerskim, MCNach, przyszłości YouTube’a i umowach barterowych z youtuberami: Piotrkiem Jurkowskim (kanał na YT: Gdzie Bądź) oraz iluzjonistą Y (kanał na YT: Magic of Y).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Chcemy by to była przestrzeń dla wszystkich – zarówno tych, co zaczynają z marketingiem i biznesem, jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Dlatego też chcemy, by zawsze były cztery osoby, cztery punkty widzenia i cztery różne spostrzeżenia na dany temat – komentuje Wojtek Kardyś.
– Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby nasze rozmowy pomagały być wszystkim na bieżąco – dodaje Kardyś.
Słuchaj podcastu NowyMarketing