Startuje 7. edycja konkursu Papaya Young Directors

W 7. edycji konkursu Papaya Young Directors uczestnicy będą mogli stworzyć filmy w trzech kategoriach – Branded Stories (kategoria filmów reklamowych), Music Stories (kategoria teledyskowa) i Instagram Stories (filmy w pionowym formacie).
O autorze
1 min czytania 2019-11-04

Hasłem przewodnim startującej 16 grudnia br. odsłony konkursu Papaya Young Directors jest #upsidedownstories. Organizatorzy szukają niekonwencjonalnie opowiedzianych historii przedstawionych w różnorodnych formatach. Szukają także twórców, którzy nie boją się realizacji oryginalnych pomysłów oraz unikatowego spojrzenia na marki.

Partnerzy Główni otrzymają w kategorii Branded Stories dwa filmy reklamowe wymyślone i wyreżyserowane przez młodych twórców na zadany przez markę brief. Zespoły i artyści w kategorii Music Stories będą zabiegać o pomysły uczestników konkursu. Najlepsze z nich otrzymają budżet na realizację. Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie wertykalnym.

Oprócz zrealizowanych filmów, partnerzy główni konkursu mają szansę na zaprezentowanie swojego brandu podczas działań edukacyjnych konkursu, 12-miesięczną komunikację w kanałach Papaya Young Directors, mediach branżowych i lifestylowych (m.in. portal filmweb.pl, magazyn Vogue, Noizz, Newonce oraz Papaya.Rocks).

Ogłoszenie konkursowych tematów oraz sponsorów nastąpi 16 grudnia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj