O planowanym wprowadzeniu nowej funkcji na platformie informowaliśmy w połowie lipca br. Wówczas użytkownicy z takich krajów, jak m.in. Australia, Brazylia, Kanada czy Włochy, nie widzieli licznika lajków pod swoimi postami. Jak się teraz okazuje, pierwsze testy przyniosły pozytywne rezultaty więc postanowiono poszerzyć eksperyment o kolejne rynki, w tym także Polskę.
Od 14 listopada br. niektórzy użytkownicy Instagrama zamiast licznika polubień widzą pod swoimi zdjęciami tylko nick jednej osoby, której spodobał się post i hasło „inni użytkownicy” – po kliknięciu na link pokazuje nam się lista wszystkich użytkowników, ale dokładna ich liczba pozostaje ukryta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na tę chwilę nadal nie wiadomo, kiedy funkcja miałaby oficjalnie zostać wprowadzona na platformę.
Facebook oficjalnie potwierdził rozpoczęcie testów ukrywania polubień i reakcji pod postami i zdjęciami. W jaki sposób wpłynie to na komunikację marek, firm czy też liderów opinii?
Słuchaj podcastu NowyMarketing