Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Instagram testuje ukrywanie lajków globalnie – także w Polsce

Instagram testuje ukrywanie lajków globalnie – także w Polsce
Przedstawiciele Instagrama 14 listopada br. poinformowali, że rozszerzają testowanie funkcji, która ukrywa licznik lajków pod postami. Eksperyment właśnie został wdrożony globalnie, w tym także w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-11-18

O planowanym wprowadzeniu nowej funkcji na platformie informowaliśmy w połowie lipca br. Wówczas użytkownicy z takich krajów, jak m.in. Australia, Brazylia, Kanada czy Włochy, nie widzieli licznika lajków pod swoimi postami. Jak się teraz okazuje, pierwsze testy przyniosły pozytywne rezultaty więc postanowiono poszerzyć eksperyment o kolejne rynki, w tym także Polskę.

Od 14 listopada br. niektórzy użytkownicy Instagrama zamiast licznika polubień widzą pod swoimi zdjęciami tylko nick jednej osoby, której spodobał się post i hasło „inni użytkownicy” – po kliknięciu na link pokazuje nam się lista wszystkich użytkowników, ale dokładna ich liczba pozostaje ukryta. 

Na tę chwilę nadal nie wiadomo, kiedy funkcja miałaby oficjalnie zostać wprowadzona na platformę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Facebook oficjalnie potwierdził rozpoczęcie testów ukrywania polubień i reakcji pod postami i zdjęciami. W jaki sposób wpłynie to na komunikację marek, firm czy też liderów opinii?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się