Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk wzmocnili zespół agencji Intellect

Do zespołu agencji Intellect dołączyła dwójka nowych pracowników. Agnieszka Pantera wzmacnia dział SEO, a Filip Kołodziejczyk dział new business. Wzmocnienie zespołu wpisuje się w trwający obecnie proces rebrandingu agencji.
O autorze
1 min czytania 2019-11-18

Agnieszka Pantera przechodzi do agencji Intellect z firmy Comarch, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży digital w czasie kilkuletniej pracy w krakowskiej agencji interaktywnej Veneo, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty SEO, a następnie SXO. W obszarze kompetencji związanym z pozycjonowaniem, badaniem user experience i komunikacją marketingową, pracowała dla marek takich jak m.in. Piwniczanka, Activlab, czy Optiland.

W agencji Intellect Agnieszka Pantera objęła stanowisko specjalisty SEO. Będzie odpowiedzialna za całościową obsługę kampanii SEO w modelu Agile prowadzonych dla klientów, jak i dla samej agencji.

Jest absolwentką Socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie na tej samej uczelni studiuje podyplomowo Marketing Internetowy. Prywatnie jest wielbicielką sportu, szczególnie siatkówki oraz tańca.

Filip Kołodziejczyk objął w agencji Intellect stanowisko new business managera. Będzie odpowiedzialny za rozbudowę portfela klientów w sekcji performance i digital marketingu agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach InVette oraz Veneo na stanowisku new business managera oraz account managera. Zajmował się budowaniem relacji i zarządzaniem projektami dla marek takich jak m.in. Piątnica czy Adamex.

Wolne chwile spędza w aktywny sposób, jest fanem sportów walki – samodzielnie zgłębia tajniki boksu tajskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się