Najpopularniejsze kanały w Polsce
We wrześniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach ProstoTv, Urban Records, StepRecords, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do sierpnia 2013 roku), TVN, Magdalena Maria Monika, Weekend Official, iTVP, Rock Alone 2k i MaxFlorecTV).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Najpopularniejsze kanały marek
We wrześniu br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Nokia Poland, Orange Polska, Tablica, Plus GSM, Nivea Polska, Serce i Rozum, Eurobank, Kinder Niespodzianka, Tiger Power i Electronic Arts Sport.
Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Nivea Polska, Tablica.pl, Tiger Power, Serce i Rozum, Nokia Poland, eurobank i Orange Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nivea: Stres – co może Cię spotkać?
Tablica.pl i piraci: Stylowa lampa
TIGER na koncercie
Serce i Rozum – Baśka wraca
Nokia: Pewność i zaufanie (lektor)