Projekt „Olsztyn 2050” Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie to 10 grafik ustawionych w różnych lokalizacjach miasta. Plakaty przedstawiają kilka scenariuszy apokalipsy, bazujących na realnych prognozach naukowców, które zostały naniesione na prawdziwe lokalizacje w obrębie Olsztyna. Jak tłumaczą przedstawiciele instytucji, projekt powstał z potrzeby „ulokalnienia prognoz dotyczących zmian klimatu”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Plakaty znalazły się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsc, których apokaliptyczne przemiany zostały przedstawione na grafikach. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą zwrócić uwagę mieszkańców Olsztyna na coraz to realniejszą wizję zmian klimatycznych, a także zachęcić do osobistej refleksji.
zdjęcia: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, jednej jedną z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney. Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemii, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym.