Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A.
O autorze
2 min czytania 2019-11-27

Wsparcie 360 stopni w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, startująca 23 listopada wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. 

„Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność” – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka. 

Podczas pierwszego konkursu w Wiśle ruszyła emisja dedykowanego spotu z udziałem skoczków. Reklama idealnie wpisuje się w kontekst i do złudzenia przypomina emisję live prosto ze skoczni. Kreatywny scenariusz wideo oraz moment emisji spotu między pierwszą a drugą serią skoków wprowadzą element zaskoczenia i humoru. Dodatkowo, przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM – wizerunek Kadry A będzie widoczny w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują loteria oraz liczne konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Kontynuacja projektu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto podkreślić, że sponsoring marki Milka od samego początku ma charakter wyjątkowy i kompleksowy. Milka wychodzi daleko w przyszłość, inwestując nie tylko w dorosłą Kadrę, ale też młode talenty. Długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany w tym roku pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Od samego początku celem zespołu marki Milka było udzielenie wsparcia, które realnie przyczyni się rozwoju skoków narciarskich w Polsce. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, przekazaliśmy młodym skoczkom kaski, zapewniliśmy im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowaliśmy szkolenia dla ich trenerów. W tym roku również będziemy konsultować z PZN aktualne potrzeby młodych skoczków, aby możliwie najlepiej na nie odpowiadać – mówi Krzysztof Dłużniewski.

– Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – mówi Adam Małysz, który już w ubiegłym roku zwracał uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi na szczyt przyszłych mistrzów.