GroupM, platforma negocjacyjna i technologiczna agencji mediowych WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare) organizuje pierwszą w Polsce edycję NextM, konferencji poświęconej przyszłości marketingu i technologii. Na NextM wystąpią międzynarodowi eksperci i wizjonerzy – m.in. Bob Hoffman, prześmiewca digitalowej rewolucji; Dr Tu-Lam Pham, obserwator chińskiego biznesu mediowo-reklamowego czy Aral Balkan, aktywista kontestujący zbawczą rolę nowych rozwiązań cyfrowych.
Istotną częścią NextM będzie park technologiczny, w którym partnerzy GroupM zaprezentują marketingowe i mediowe nowinki. Częścią parku będzie m.in. strefa mSpark zagospodarowana przez lokalne start-upy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Na NextM zderzamy idee, pomysły i rozwiązania, które mogą wyznaczyć przyszłość naszego rynku. Uznaliśmy, że agencje GroupM maja okazję na co dzień promować wśród klientów swoje produkty, postanowiliśmy więc tym razem oddać głos wizjonerom ze świata. Często kontrowersyjnym, ale wiele wnoszącym do dyskusji o standardach biznesu, nie tylko reklamowego – opisuje Izabela Albrychiewicz, prezes polskiego oddziału GroupM.
Więcej informacji o NextM znajduje się na stronie wydarzenia nextm.com.pl.
NowyMarketing jest partnerem mediowym wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing