Jury doceniło #JYSKvlog za „Świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy pomysł na vlog. Wręczająca nagrodę Inga Pyd, dyrektor HR i Administracji w LOTTE Wedel podkreśliła, że jury ujęło zaangażowanie do nagrań własnych pracowników, w tym dyrektora generalnego.
– Pracownicy w bezpośredni sposób rozmawiają z nami a dyrektor generalny uczył jak mówić nazwę firmy. Szczególnie doceniliśmy kreatywne podejście i wyjątkowo szerokie zasięgi. Tym bardziej, że vlog z dyrektorem stał się viralem w sieci. Dodatkowy efekt, co pojawiało się podczas naszych obrad to fakt zmiany percepcji i myślenia o organizacji nie tylko przez potencjalnych pracowników, ale także klientów tej firmy i to jest kolejny moment, w którym marka – klient – pracownik zaczynają się przenikać i stają się bardzo ważne dla sukcesu organizacji – dodała Inga Pyd.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nagrodę odebrała Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024