W spocie stworzonym w ramach kampanii „A Story Takes Flight” występują aktorki Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana. Każda z nich wyrusza w podróż po Dubaju i na własny sposób doświadcza i odkrywa to miasto pełne inspiracji, wyjątkowych miejsc i ludzi.
Spot, trwający 8 minut, w pewnym sensie przypomina hollywoodzki film, którego akcja osadzona została w Dubaju. Ma on za zadanie pokazać to miasto, jako nowoczesne, pełne atrakcji miejsce i zachęcić do odwiedzania go.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja Virtue.
PS
Do sieci trafił niedawno nowy ciekawy spot promocyjny Poznania, który prezentuje największe walory tego miejsca i udowadnia, że jest to miasto idące z duchem czasu. W filmie wykorzystano utwór Rosalie – piosenkarki pochodzącej i tworzącej w Poznaniu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Piękny rynek, magiczne jezioro, niezwykły pałac… tak bardzo często promujemy w naszym kraju miasta, czy regiony. Jednak skuteczny marketing miejsc nie mówi zabytkami. Pokazuje znacznie więcej. Coś, co rzeczywiście może zachwycić i przyciągnąć. I nie liczy się tu wcale wielkość – ale pomysł.