PromoTraffic & Sneakerstudio: ekspansja polskiego sklepu na ponad 25 rynków zagranicznych

Od stycznia 2018 roku, w wyniku współpracy z agencją PromoTraffic, polski multibrandowy sklep SneakerStudio wszedł na ponad 25 rynków zagranicznych (m.in. Austrii, Francji, Holandii, USA, Indii oraz RPA).
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Współpraca między PromoTraffic a SneakerStudio zaczęła się od płatnej reklamy PPC i zaawansowanej analityki internetowej dla e-commerce. Optymalizacja kampanii odbywa się za pomocą nowoczesnych narzędzi, takich jak Whoop Apps, ROIHunter, Revealbot, PPC Bee, Orbiter, Spaceboost czy Feedink. Dodatkowo PromoTraffic, jako jedna z nielicznych agencji w Polsce, wykorzystuje rozwiązanie Google Market Finder, które precyzyjnie potrafi zarekomendować rynki do ekspansji w danej kategorii e-commerce. Brandy aspirują do wielomilionowych inwestycji mających na celu uzyskanie minimalnego ROAS-u na poziomie 700%.  

– PromoTraffic zdecydowanie należy pochwalić za jakość usług. To agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie. To zespół profesjonalnych, kompetentnych i otwartych ludzi. Nie byłoby to możliwe bez profesjonalnego wsparcia doświadczonych ekspertów z zakresu działań PPC i analityki internetowej, ale także  optymalizacji procesów zwiększających efektywność sklepu internetowego. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja – ocenia Kamil Bobka, CEO SneakerStudio.

SneakerStudio to sklep z odzieżą streetwear oraz markowym obuwiem sportowym typu sneakers. Działa od 2015 roku w ramach portfolio spółki Fashion Trends Group, która dodatkowo zarządza sklepem YesSport. Współpracująca z marką agencja PromoTraffic specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych dla e-commerce. W portfolio jej klientów znajdują się również takie brandy jak Puccini, Merkury Market czy Tous.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj