Ponad 7 mln Słodziaków w rękach klientów Biedronki

Kolejna odsłona akcji Gang Słodziaków i kolejne rekordy. W tej edycji sieć Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek. Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody biedronkowych bohaterów spisane na kartach książki, która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-12-03

To jeszcze nie koniec Słodziaków. Miłośnicy maskotek nie muszą się rozstawać ze swoimi bohaterami, bo właśnie na półki sklepów Biedronka trafiła gra „Gang Słodziaków Milionerzy” w cenie 69,90 zł. To pozycja obowiązkowa zarówno dla fanów gry Milionerzy, jak i całego Gangu Słodziaków. Inspirowana popularnym teleturniejem telewizyjnym pozycja, zapewni fantastyczną zabawę i emocjonującą rozgrywkę zarówno najmłodszym, jak i rodzicom. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.

Gra z pewnością będzie cieszyła się dużą popularnością, bo już same liczby podsumowujące akcję Gang Słodziaków są imponujące. W sumie przez 14 tygodni trwania akcji (26.08-1.12), Biedronka wydała klientom ponad 7,2 mln Słodziaków. Rekord ubiegłoroczny został pobity.

W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biedronka kolejny raz zachęcała też do czytania. Skutecznie, bo ponad 620 tys. książek to kolejny wynik akcji, który robi wrażenie. W poprzedniej akcji Gang Słodziaków sieć wydała łącznie – licząc trzy opublikowane tytuły – ponad 2 mln książek o leśnych bohaterach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata – powiedziała Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.