Bolt już niejednokrotnie realizował akcje marketingowe, za pomocą których dawał prztyczka w nos swojego największemu konkurentowi – czyli Uberowi. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kampanii marki.
W mediach społecznościowych firmy pojawiły się bowiem plakaty przedstawiające młodą kobietę – Lidię Uber – obok której znalazło się hasło „Pani Uber jeździ Boltem”. Jak twierdzą przedstawiciele Bolta, jest ona „zadowoloną klientką marki” i jednocześnie ambasadorką najnowszej kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach kampanii w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się płachty reklamowe z plakatami marki. Jak się okazało, Bolt zamierza dać im drugie życie, przekształcając je w pokrowce na samochody.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald’s, odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.
PS2
Tu przykład jednej z najbardziej znanych „walk” między Burger Kingiem a siecią McDonald’s.