Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena – rusza świąteczna kampania reklamowa

Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia.
O autorze
1 min czytania 2019-12-04

W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo – sprzedażowe. Kampania o charakterze 360 stopni, niezmiennie od 3 lat, przynosi marce niebywałe efekty w postaci ponad 20% dynamiki sprzedaży w ostatnich miesiącach roku rok do roku.

Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa wystartuje 28 listopada i potrwa do 27 grudnia. Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania w punktach dystrybucji.

Jak zwykle na święta Oranżada Hellena w butelkach 1,25L opatrzona jest etykietą ze świątecznym motywem. W tym roku marka oferuje nowość w postaci kolorowych, mocno brandingowych zgrzewek z funkcjonalną rączką. Uchwyt umożliwia wygodniejsze zakupy i tym samym daje szansę na zwiększenie koszyka zakupowego konsumentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uwagę konsumentów w punktach sprzedaży przykuwa wyjątkowa multiekspozycja z ruchomym pociągiem na szczycie. Motyw pojazdu wykorzystano także w spójnych wizerunkowo z reklamą standach przygotowanych w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Pierwsze dedykowane są mniejszym placówkom, drugie – dużym halom handlowych. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji uwagę zwracają „potykacze” z postacią oranżadowego Mikołaja.

Adaptację kreacji na potrzeby kampanii świątecznej Oranżady Hellena wykonała agencja Grandes Kochonos’. Media zakupił dom mediowy INITIATIVE MEDIA. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się