Zespół agencji od początku listopada br. realizuje działania z zakresu strategii oraz kreacji materiałów przeznaczonych do kanałów social media. Cut The Mustard odpowiada za działania na profilach Sokołowa na Facebooku i Instagramie. Koordynuje komunikację na trzech fanpage’ach: Sokołów, Super Snacki, skierowanego do młodszego odbiorcy, oraz profilu korporacyjnym „Sokołów od kuchni”.
Sokołów to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mięsnych w Polsce. W portfolio producenta znajdują się m.in. marki takie jak Sokoliki, Naturrino, Gold, czy linia przekąsek Snack&Chips.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024